عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 9 شهريور 1391
بازدید : 614
نویسنده : Arash
هنوز زمان زیادی از عرضه بازی جنجال آفرین (بتلفیلد3) نمی گذرد که اینبار شرکت (Bohemia inter active) دست به ساخت بازی دیگری زده و اینبار نیز شاهد ضد ایرانی بودن یک بازی دیگر خواهیم بود.

به گزارش مشرق به نقل از زلال نیوز ، هنوز زمان زیادی از عرضه بازی جنجال آفرین (بتلفیلد3) نمی گذرد که اینبار شرکت (Bohemia inter active) دست به ساخت بازی دیگری زده و اینبار نیز شاهد ضد ایرانی بودن یک بازی دیگر خواهیم بود.


 


قابل ذکر است چند ماه پیش نیز شرکت ubisoft بازی با نام (گوست رکون) "سرباز آینده" منتشر کرده بود که ضد ایرانی بودن آن به راحتی قابل درک بود.





این بازی همانند بتلفیلد3 برای سه کنسول pc،ps3 و xbox360 به بازار عرضه شده و فروش بسیار خوبی در سراسر دنیا به خصوص انگلستان داشته است، و حدود 3 هفته صدر جدول فروش هفتگی در انگلستان بوده.



هدف این بازی که از گرافیک و کیفیت بالایی برخوردار بوده، تخریب نام ایران و تروریست خواندن سپاه پاسداران و نیروهای سپاه قدس است.



:: موضوعات مرتبط: جنگ نرم , ,
تاریخ : پنج شنبه 9 شهريور 1391
بازدید : 436
نویسنده : Arash
این تله موش که قرار بود در دل مقامات ایرانی هراس ایجاد کند تبدیل به یک رسوایی مالی گران قیمتی شد که به زحمت بیننده، یا هر گونه ترافیک اینترنتی یا توجه ای را به سوی خود جلب می نماید.

به گزارش مشرق، رسانه های آمریکایی نوشتند: نوآوران رسانه ای در بی بی جی  ( هیات مدیره پخش برنامه های رادیو تلویزیونی امریکا) ، بزرگترین پروژه مشارکتی با عنوان "تسلیحات کشتار موسی" (Weapons of Mouse Destruction) علیه سانسور در اینترنت را ایجاد کرده اند. اما این تله موش که قرار بود در دل مقامات ایرانی هراس ایجاد کند تبدیل به یک رسوایی مالی گران قیمتی شد که به زحمت بیننده، یا هر گونه ترافیک اینترنتی یا توجه ای را به سوی خود جلب می نماید.

تنها کسانی که باید به این مسئله توجه کنند مالیات دهندگان آمریکایی هستند. ایده پروژه از سوی سازندگان برنامه تلویزیونی صدای آمریکا با عنوان "پارازیت" مطرح شد و مشاورینی که از سوی بی بی جی استخدام شدند آن را با پول مالیات دهندگان اجرا کردند.

این پروژه مصداق دور ریختن پول است. این پول به بی بی جی داده شد و با آن نیز سایتی ایجاد شد که در آن چند ده عکس بدون هیچ تاثیر خاصی گذاشته شد.



:: موضوعات مرتبط: جنگ نرم , ,
تاریخ : چهار شنبه 8 شهريور 1391
بازدید : 787
نویسنده : Arash
در این فیلم موشک ماهواره بر ایران در حالی که آماده پرتاب است بمب گذاری و منفجر می شود.
به گزارش مشرق، سریال لورج (Leverage ) در فصل جدید خود به نمایش عملیات خرابکاری آمریکایی ها در داخل خاک ایران و در برنامه فضایی کشورمان پرداخت.
 این سریال داستان رابین هودهای قرن جدید است ، افرادی که به سراغ ثروتمندانی می روند که از راههای مشروع پولهای نامشروع بدست آورده اند.کار شخصیت های اصلی این سریال این است که از کسانی محافظت کنند که قانون نمی تواند کاری برایشان کند.
در فصل پنجم این سریال که به تازگی و در روزهای گذشته پخش شد افراد این گروه در حال انفجار موشک ماهواره بر ایرانی که از نزدیکی تهران در حال پرتاب است نمایش داده شدند


:: موضوعات مرتبط: جنگ نرم , ,
تاریخ : چهار شنبه 8 شهريور 1391
بازدید : 637
نویسنده : Arash
وزير ديپلماسي عمومي رژيم صهيونيستي شركت اپل را تحت فشار قرار داده تا نرم‌افزار "پروتکل های دانشوران صهیون" را از فهرست فروش محصولات خود حذف كند.

به گزارش مشرق ، پس از حذف نرم افزار شبکه المنار توسط شرکت اپل و گوگل این بار رژیم صهیونیستی از شرکت اپل خواسته است تا نرم افزار کتاب "پروتکل های دانشوران صهیون" را از محصولات خود حذف کند.

 

 

وزير ديپلماسي عمومي و امور يهوديان پراكنده رژيم صهيونيستي و رئيس سازمان جهاني صهيونيسم از شركت اپل خواستند تا این نرم‌افزار را از فهرست فروش محصولات خود حذف كند.

سياست‌مداران اسرائيلي روز سه شنبه به دليل عرضه نرم‌افزار جديد تلفن همراه پروتكلهای دانشوران صهيون به منتقدان شركت اپل پيوستند. مقامات این رزیم ادعا می کنند این همان سند جعلي معروف ضديهود در اوايل قرن بيستم كه اخيراً در فروشگاه اينترنتي آي تيونز در دسترس عموم قرار گرفته است.

"يولي ادلشتاين"(Yuli Edelstein) وزير ديپلماسي عمومي و امور يهوديان پراكنده رژيم صهيونيستي از غول دنياي الكترونيك خواست تا از انتشار اين نرم‌افزار جلوگيري به عمل آورد و ادعا نمود كه اين نرم‌افزار افسانه توطئه جهاني يهوديان را در سرتاسر جهان زنده نگاه مي‌دارد.



:: موضوعات مرتبط: جنگ نرم , ,
تاریخ : چهار شنبه 8 شهريور 1391
بازدید : 432
نویسنده : Arash

در اين پروژه فرزند استاكس‌نت متولد خواهد شد كه "غلبه بر ميدان جنگ سايبري را ساده‌تر مي‌نمايد. "

به گزارش مشرق، سازمان اصلي پروژه‌هاي تحقيقاتي پنتاگون از پروژه جديد و محرمانه جنگ سايبري رونمايي مي‌كند. اما مديران دارپا(سازمان پروژه‌هاي تحقيقاتي پيشرفته دفاعي) سوگند ياد مي‌كنند كه اين پروژه هيچ ارتباطي با ساخت ويروس استاكس‌نت جديد ندارد. درعوض، اين پروژه كه در حال حاضر تحت عنوان "برنامه ايكس" معرفي شده است، در آينده با هدف حملات آنلاين به شبكه‌هاي ارتباطي بخش اعظمي از عمليات‌هاي نظامي آمريكا را به خود اختصاص مي‌دهد. به گزارش دارپا، در اين پروژه فرزند استاكس‌نت متولد خواهد شد كه "غلبه بر ميدان جنگ سايبري را ساده‌تر مي‌نمايد. "

دارپا سالهاي طولاني را صرف تحقيقات پشتيباني نموده است تا بتواند سيستم دفاع سايبري را تقويت نمايد. "پروژه ايكس" حاصل بخشي از تلاش فزاينده و نسبتاً جديد اين سازمان در حوزه عمليات‌هاي تهاجمي آنلاين است كه در پنتاگون اين سازمان عمده مسئوليت آن را در فضاي اينترنت برعهده دارد. در ماههاي اخير، به هر يك از سلسله مراتب اين سازمان از مديران ارشد گرفته تا سطوح پايين‌تر ضرورت ارتقا- و عادي سازي- توانمندي ايلات متحده آمريكا براي طراحي حملات سايبري عليه دشمنان گوشزد شده است.



:: موضوعات مرتبط: جنگ نرم , ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه های ساده و بی ریای زوج شمالی و آدرس paradise2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com